napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

kiszállás

2010.12.12. 22:05 :: csgabor

Már egy ideje tudom, hogy az életem rendszeresen szolgáltat olyan szituációkat, melyek nem mindenkivel esnek meg (pl. mikor beakadt a fülem egy üzlet parkolójában egy faágba, vagy mikor alsógatyába indultam el suliba). Ilyesmi történt ma is:

Általában rendkívül ügyesen tudok kiszállni az autóból, ma viszont a biztonsági öv csatja keresztbe fordult az ajtóban lévő tartóban és beszorult. Mikor lendületesen ki akartam szállni meg is akadt az ajtó, de persze nem kapcsoltam kapásból; ezért a résen már el is kezdtem kitenni a lábam, ami a résben ragadt. Tudom most mindenki arra gondol, hogy ilyen bárkivel megesik és hogy nem vészes az, hogy az ember lába beszorul a kocsi ajtójához, miközben az ajtót a biztonsági öv tartja, aminek feszített állapotán nem tud változtatni, mert a lába útban van... de azért én vacakoltam egy ideig, mire az agyam rekonstruálta a szituációt és ki tudtam szállni ;)

legyen szép napotok ;)

Szólj hozzá!

Címkék: story

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr312511911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása