napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

Anyum

2011.04.15. 22:42 :: csgabor

Nagyon sokat gondolok anyumra. Annyiszor nyúlnék a telefonért, hogy felhívjam vagy fordul meg a fejemben, hogy ő hív. Többször voltam fent a lakásban meglocsolni a virágait és még mindig annyira távolinak tűnik minden. A hétfők és a legnehezebbek olyankor otthon dolgozom, egyedül vagyok, és általában nála ebédeltem, jó lenne ha lenne egy hely ahol kicsit emlékezhetnék rá és közben tehetnék érte valamit, azt hiszem ezt majd a sírjánál tehetem meg... bár nagyon félek a temetéstől, nem örülne, ha látná, hogy szomorú vagyok

mindig sürgött, mindig forgott,
mikor látott rám mosolygott
mindig adott, sosem kért
kiskoromban mesét mesélt
nagyobb lettem, ott volt velem
beteg voltam fogta kezem
segített, hogy férfi legyek
mégis bőgök, mint egy gyerek

2011.04.15

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr652829615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása