napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

Lift

2011.01.16. 15:00 :: csgabor

Képzeljétek a minap (tegnap) beragadtam a liftbe. Szépen mentem lefele és a földszintnél nem nyílt ki az ajtó. Megpróbáltam kicsit kinyitni és lift alja kb. 20 centivel volt fszt. alatt. A külső ajtó meg nem nyílt ki. 

Fel akartam hívni a gondnokot, de az új telómban nincs benne a száma. Szóval használtam a segítség kérő gombot, ami szépen bemondta, hogy ne essek pánikba nyugodjak meg vették a jelzést- aztán végül a gondnok vette fel, aki kb. 5 perc múlva ki is szabadított :) azt monda mázlim volt 1 órát távol volt éppen akkor ért vissza mikor hívtam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr712587878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása