napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

egyszerűsítés

2010.12.09. 16:32 :: csgabor

Nem mondom, hogy nem szoktam néha túlbonyolítani a dolgokat, de a mai nem volt egyszerű. Mindegy miért, de én foglalkozom az egyik ügyfél regisztrációs felületével (igazából a webes dolgok nálam futnak össze) és a regisztráció során keresztnevet kértünk az ügyfelektől. Ami jónak tűnik viszont páran felveszik a férjük nevét és lássuk be gy Kovács Zoltánnénak a keresztneve nem Zoltánné... és ebből elég sok gond volt, mert az iratokon Zoltánné van... 

Kitaláltuk, hogy legyen utónév (már ez sem ment könnyen, nem nagyon ugrott, be hogy nevezik a Zoltánnét). Ki is küldtem, hogy cseréljék... erre kaptam egy mailt, hogy rendben, de lefordítanám ezt a két szót nekik... és itt jött a bonyolítás mikor ezt angolul megpróbáltam elmagyarázni... egy példán bemutatva kitérve olyan apróságokra, hogy a feleség elég jól keverheti a magyarban a férj és a feleség nevét.

De szerintem sikerült ;)

 

mondjuk ez tényleg elég zavaros nálunk.... 

Szólj hozzá!

Címkék: elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr312504679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása