napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

Bejegyzés

2011.03.29. 04:38 :: csgabor

rég írtam olyat, ami érzelmeket is tartalmaz, de ma jó pár dolog kikivánkozik belőlem:

Azt hiszem jó ember vagyok és tudom, hogy minden ami jó bennem
anyukámnak köszönhetem. Mindig is szerencsésnek vallottam magam, hogy
ilyen szeretetben nőttem fel. Anyukám pár éve elég rossz egészségi
állapotba került az orvosok nem tudták mi baja, sokat aggódtunk érte.
Kb egy éve viszont megtalálták az okot, kapott rá gyógyszert és
lényegében olyan volt, mint régen. Hol az unokákra vigyázott, hol
nekem dobott össze valami finomat, ha nem terveztem ebéddel vagy csak
szerettem volna meglátogatni. A nővérét ápolta, hetente utazott le
hozzá, hogy megfőzzön neki. Nemrég volt nálam vendégségben örült, hogy
szép lett a lakás - és boldogan hívott fel, mikor meglátta az új
hűtőmágnest, amit hoztam neki, és a hűtőjére csempésztem "ez eddig a
legszebb"

A mostani jó idő tovább növelte az életerejét kifejezetten fiatalos
volt napozgatott, készült a hétvégi családi ünnepre, ajándékot vett az
ünnepeltnek.  Boldogan számolgattuk a családdal, hogy 10-20 évet még
biztosan élni fog. Piszkált sokat az esküvővel, meg hogy szeretné
látni a gyerekeimet.

Múlt hét vége felé elkapott egy vírust (hányás, hasmenés). Tegnapelőtt
voltam nála, nem volt jól, de elzavart, nehogy elkapjam, nem szerette
a kólát de azt mondta most kér, hogy meggyógyuljon (állítólag ropi +
kóla ilyenkor az ajánlott)

Tegnap nem válaszolt a telefonra ezért felugrottam hozzá, mert aggódtunk

Ekkor sajnos már halott volt.

Amíg az ügyeletre vártam - a nővéremnél, mert együtt könnyebb és volt
jó pár óránk. Feltörték a lakást és elvitték minden értékét, feltúrták
a cuccait...

egy nagyon jó ember távozott el, számomra mindenképpen a legfontosabb

és végül pár sor, ami nem írja le az érzéseimet, de a tanács miatt idemásoltam

Édesanya

mikor éhes vagy megetet

mikor elesnél fogja a kezedet

tehetsz bármit: feltétel nélkül szeret

köszönd meg Neki minden nap!

amíg még lehet...

 

2011. március 28.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr52782248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása