napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

bók?

2011.02.16. 09:30 :: csgabor

Dolgozom egy hölggyel az egyik munkahelyem, akinek van egy nagyon szétszórt fia. A srác rendszeresen fordítva veszi fel a nadrágját (nem gond hogy hátul van a slicc) csak tépőzáras cipőt vesznek neki, mert képes 40-50 percig vacakolni egy fűzőssel,  mert megpróbálja kikötés nélkül aztán kicsit lazítva aztán még egy kicsit lazítva... 

mondtam neki nemrég, hogy á én is csinálok ilyeneket (fel is hoztam pár példát, hogy megnyugtassam ;) )

nemrég megtudtam milyen jól sikerült:

"örülök, hogy itt dolgozol velünk, mert legalább látom, hogy van esélye annak, hogy a gyerekem is boldogul"  :)) jó példaképnek lenni ;)

 

ezt nagyon régen (dec 15-én) írtam csak most vettem észre, hogy nem publikáltam (módosítottam a dátumát)

1 komment

Címkék: story

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr872518044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

'Or 2011.02.16. 23:36:12

És mi lesz Bélával??? Simán learatod a babérjait??? ;)
süti beállítások módosítása