napló vagy vmi olyasmi

Hát ezt még nem tudom, majd írok mindenfélét mindenről ;)

Címkék

Elmaradt dolgok

2011.02.07. 21:57 :: csgabor

Két dolgot már nagyon rég meg szeretnék írni ide ezeket most egyben lenyomom

1. IPM: ez egy magazin, amit mindenkinek csak ajánlani tudok szerintem zseniális (többet szerettem volna írni, de hát :))) )

 

2. Könyvolvasó vettem ügyebár egy kindle-t. Imádom a 4. könyvet olvasom még csak rajta, de nagyon szeretem. Mielőtt megvettem olvastam egy cikkben, hogy egy srác úgy akart lapozni, mint egy könyvben - mondtam is, hogy baromság. De nemrég csörgött a telefon, mikor olvastam és mielőtt a könyvolvasóra ráhajtottam volna a tokot gyorsan odatettem egy lapot, hogy tudjam, hol tartok... hát ez majdnem olyan, mint a rendes lapozás :D - röviden erről is csak jót tudok mondani ;) 

1 komment

Címkék: ezmegaz

A bejegyzés trackback címe:

https://cedric.blog.hu/api/trackback/id/tr862645530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

encsim 2011.02.24. 17:41:14

Majdnem kaptam egy Kindlet én is karácsonyra csak meggondoltam magam:)
Szerettem a könyv illatát,lapozni, viszont utálom tárolni kiolvasás után.
Legközelebbi sörözésre elhoznád megmutatni?
süti beállítások módosítása